1. Milyen termékeket találok az Olíva Agora webshopban?
Az Olíva Agora kínálatában válogatott görög és magyar élelmiszerek, olívaolajok, borok, csemegék, valamint hazai kistermelői finomságok találhatók.
2. Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott termékeket a „Kosárba” gombbal tudod hozzáadni a kosaradhoz, majd a pénztárnál véglegesítheted a rendelést.
3. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Bankkártyás fizetés, előre utalás és utánvét is elérhető. A részleteket a „Fizetési információk” oldalon találod.
4. Hogyan történik a szállítás?
A rendeléseket futárszolgálattal, csomagpontra vagy automatába is kérheted. A szállítási díjak és határidők a „Szállítási információk” oldalon olvashatók.
5. Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A szállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, a pontos időpontról e-mailben tájékoztatunk.
6. Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg nincs.
7. Hogyan tudok elállni a vásárlástól vagy reklamációt benyújtani?
Az elállási jogról és a reklamáció menetéről az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) találsz részletes információt.
8. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot?
Írj az info@olivaagora.hu e-mail címen, illetve +36705036969 telefonszámon!