Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen termékeket találok az Olíva Agora webshopban?
Az Olíva Agora kínálatában válogatott görög és magyar élelmiszerek, olívaolajok, borok, csemegék, valamint hazai kistermelői finomságok találhatók.

2. Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott termékeket a „Kosárba” gombbal tudod hozzáadni a kosaradhoz, majd a pénztárnál véglegesítheted a rendelést.

3. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Bankkártyás fizetés, előre utalás és utánvét is elérhető. A részleteket a „Fizetési információk” oldalon találod.

4. Hogyan történik a szállítás?
A rendeléseket futárszolgálattal, csomagpontra vagy automatába is kérheted. A szállítási díjak és határidők a „Szállítási információk” oldalon olvashatók.

5. Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A szállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, a pontos időpontról e-mailben tájékoztatunk.

6. Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg nincs.

7. Hogyan tudok elállni a vásárlástól vagy reklamációt benyújtani?
Az elállási jogról és a reklamáció menetéről az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) találsz részletes információt.

8. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot?
Írj az info@olivaagora.hu e-mail címen, illetve +36705036969 telefonszámon!